In dit artikel lees je meer over de kosten van SnelStart.
In SnelStart hebben we pakket- en verbruikskosten. Pakketkosten zijn de vaste kosten voor het abonnement/pakket dat je hebt. Verbruikskosten zijn de kosten voor een extra online administratie of gebruiker. Deze komen maandelijks bovenop je vaste pakketkosten.
In Mijn SnelStart zie je een overzicht van je pakket- en verbruikskosten.
In dit artikel:
1. De pakketkosten
2. De verbruikskosten
1. De pakketkosten
Hieronder zie je een overzicht van onze pakketten en prijzen. Op onze website lees je meer over de inhoud hiervan. De prijzen zijn inclusief één gebruiker en één online administratie. Genoemde prijzen* zijn exclusief btw.
- inOrde: € 8,00 per maand
-
inStap: €13,50 per maand
-
inKaart: € 19,50 per maand
-
inBalans: € 35,50 per maand
-
inZicht: € 48,50 per maand
-
inControle: € 65,- per maand
- Accountant: € 47,50 per maand
- inHandel Shop: Prijs op aanvraag
- inHandel Voorraad: Prijs op aanvraag
- inHandel Logistiek: Prijs op aanvraag
- De module Kassa is een uitbreiding en kost € 8,25 euro per maand extra. (Beschikbaar bij inKaart, inBalans en inZicht).
De pakketkosten worden per hele kalendermaand vooraf gefactureerd.
Bijvoorbeeld: Begin juni ontvang je de factuur voor de pakketkosten over de maand juni.
De eerste 30 dagen gratis!
Als je vanaf onze website een pakket selecteert krijg je de eerste 30 dagen gratis. Tijdens deze 30 dagen heb je de tijd om het abonnement definitief te bevestigen. Als je niet bevestigt stopt dit automatisch na 30 dagen gratis.
2. De verbruikskosten
De verbruikskosten worden achteraf gefactureerd. Dit zijn de kosten die maandelijks bovenop je vaste pakketkosten komen. Zoals bijvoorbeeld extra online administraties of extra gebruikers. Deze kosten worden berekend over een maand. Er wordt gekeken hoeveel extra administraties er die maand online stonden en hoeveel extra gebruikers. Heb je een extra gebruiker maar 1 dag actief staan dan wordt deze gebruiker wel voor de hele maand berekend. Dit geldt ook voor administraties die online staan.
Hoeveel bedragen de verbruikskosten?
De kosten voor een extra online administratie
Bij elk pakket is het inbegrepen om één administratie kosteloos online te zetten.
Zet je een extra administratie online dan kost dit € 3,- per maand per administratie.
Zolang een extra administratie online staat zullen hier, ongeacht of de administratie daadwerkelijk wordt gebruikt, de verbruikskosten voor worden berekend. Gebruik je de administratie niet meer? Kopieer de administratie dan naar lokaal of verwijder de administratie.
De kosten voor een extra gebruiker
De kosten voor extra gebruikers wisselen per pakket. De kosten die hier genoemd worden zijn exclusief btw.
- inOrde: €2,00 per extra gebruiker
- inStap: €2,50 per extra gebruiker
- inKaart: €3,75 per extra gebruiker
- inBalans: €6,00 per extra gebruiker
- inZicht: €9,50 per extra gebruiker
- inControle: €12,50 per extra gebruiker
- Accountant: de eerste twee gebruikers zijn gratis, daarna zijn de kosten €6,00 per maand, per extra gebruiker.
Tip:
Logt de extra gebruiker (tijdelijk) niet meer in? Zet de gebruiker dan op inactief of verwijder de extra gebruiker. Zolang de extra gebruiker op actief staat zullen hier, ongeacht of de gebruiker inlogt, de verbruikskosten voor worden berekend. Klik hier voor meer informatie over extra gebruikers.
De kosten voor SnelStart 12 plus
De kosten voor het gebruik van SnelStart 12 plus zijn ook verbruikskosten. De kosten hiervoor zijn €11,- per gebruiker. Deze kosten worden automatisch achteraf in rekening gebracht.
Wil je meer informatie over SnelStart 12 Plus? Klik dan hier.
De verbruikskosten in een proefperiode
Vanaf onze website kun je je aanmelden voor een proeflicentie. Je mag dan 30 dagen geheel vrijblijvend gebruik maken van SnelStart. Hierin is een online administratie inbegrepen. Voeg je in deze periode nog een extra online administratie toe of maak je een extra gebruiker aan, dan worden daar geen kosten voor berekend als je je abonnement niet bevestigt.
Een online administratie of een extra gebruiker worden achteraf automatisch gefactureerd. Er wordt dan gekeken of je in die maand daarvoor verbruikskosten hebt gemaakt. Er wordt dan niet gekeken of dit één dag was of twee weken.
Eén online administratie en één gebruiker (de hoofdgebruiker) zijn altijd bij je pakketkosten inbegrepen.
Was dit artikel nuttig?