1. Overig
  2. Algemene informatie

De pakket en verbruikskosten voor het gebruik van SnelStart

In dit artikel geven we informatie over de kosten van SnelStart

In SnelStart hebben we twee verschillende kosten. Dit zijn pakketkosten en verbruikskosten. Pakketkosten zijn de vaste kosten die maandelijks terugkomen voor het abonnement/pakket wat je bij SnelStart hebt. Verbruikskosten zijn de kosten die maandelijks bovenop je vaste pakketkosten komen. Dat zijn bijvoorbeeld de kosten voor een extra online administratie of een extra gebruiker. 

In Mijn SnelStart kun je een overzicht terug vinden van je pakket en verbruikskosten. 

1. De pakketkosten

De kosten per pakket zijn verschillend. Op onze website staat meer informatie over de inhoud van de pakketten en de kosten. Alle pakketten zijn inclusief één gebruiker en inclusief één online administratie. De kosten hieronder zijn exclusief btw. 

  • inOrde: €7,50 per maand
  • inStap: €11,- per maand

  • inKaart: €16,50 per maand

  • inBalans: €30,- per maand

  • inZicht: €40,- per maand

  • inControle: €55,- per maand

  • Accountant: €38,50 per maand
  • De module Kassa is een uitbreiding en kost 7,50 euro per maand extra. (Beschikbaar bij inStap, inKaart, inBalans en inZicht).

De pakketkosten worden per hele kalendermaand vooraf gefactureerd. Bijvoorbeeld: Begin juni ontvang je de factuur voor de pakketkosten over de maand juni.

2. De verbruikskosten

De verbruikskosten worden achteraf gefactureerd. Dit zijn de kosten die maandelijks bovenop je vaste pakketkosten komen. Zoals bijvoorbeeld extra online administraties of extra gebruikers. Deze kosten worden berekend over een maand. Er wordt gekeken hoeveel extra administraties er die maand online stonden en hoeveel extra gebruikers. Heb je een extra gebruiker maar 1 dag actief staan dan wordt deze gebruiker wel voor de hele maand berekend. Dit geldt ook voor administraties die online staan.

Hoeveel bedragen de verbruikskosten?

De kosten voor een extra online administratie
Bij elk pakket is het inbegrepen om één administratie kosteloos online te zetten.
Zet je een extra administratie online dan kost dit €2,75 per maand per administratie. 

Zolang een extra administratie online staat zullen hier, ongeacht of de administratie daadwerkelijk wordt gebruikt, de verbruikskosten voor worden berekend. Gebruik je de administratie niet meer? Kopieer de administratie dan naar lokaal of verwijder de administratie. 

De kosten voor een extra gebruiker
De kosten voor extra gebruikers wisselen per pakket. De kosten die hier genoemd worden zijn exclusief btw.

  • inOrde: €2 per extra gebruiker
  • inStap: €2,20 per extra gebruiker
  • inKaart: €3,30 per extra gebruiker
  • inBalans: €5,50 per extra gebruiker
  • inZicht: €8,25 per extra gebruiker
  • inControle: €11,- per extra gebruiker
  • Accountant: de eerste twee gebruikers zijn gratis, daarna zijn de kosten €5,50 per maand, per extra gebruiker.

Tip: Logt de extra gebruiker (tijdelijk) niet meer in? Zet de gebruiker dan op non actief of verwijder de extra gebruiker. Zolang de extra gebruiker op actief staat zullen hier, ongeacht of de gebruiker inlogt, de verbruikskosten voor worden berekend. Klik hier voor meer informatie over extra gebruikers. 


De kosten voor SnelStart 12 plus
De kosten voor het gebruik van SnelStart 12 plus zijn ook verbruikskosten. De kosten hiervoor zijn €10,- per gebruiker. Deze kosten worden automatisch achteraf in rekening gebracht.
Wil je meer informatie over SnelStart 12 plus? Klik dan hier

Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee