In dit artikel lees je alle informatie over het opzeggen van je abonnement.
Als je werkt met een SnelStart pakket dan heb je als klant een overeenkomst (abonnement) voor het gebruik van SnelStart. Voor het opzeggen of stopzetten van het abonnement geldt het volgende:
"De Overeenkomst wordt aangegaan voor de tussen SnelStart en Klant overeengekomen periode. Na afloop van deze periode wordt de Overeenkomst telkens stilzwijgend verlengd voor eenzelfde periode, tenzij SnelStart of Klant de Overeenkomst minimaal twee (2) weken voor het einde van de dan toepasselijke looptijd schriftelijk opzegt."
1. Wanneer en hoe kan ik opzeggen?
Je kunt je abonnement opzeggen door uiterlijk 14 dagen voor afloop van de kalendermaand ons opzegformulier in te vullen. Je vindt het opzegformulier via deze link.
2. Belangrijke informatie over het opzeggen
Een back-up van mijn administratie maken en bewaren
Ons advies is om een back-up te maken van je administratie en deze te downloaden naar je computer zodat je hier altijd bij kan. In dit artikel lees je precies hoe je dit doet.
Service van onze klantenservice
Je kunt geen gebruik maken van onze klantenservice voor ondersteuning.
Let op:
Wij sturen altijd een bevestiging van de opzegging per mail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via klantenservice@snelstart.nl. Je opzegging is dan mogelijk niet goed bij ons binnengekomen.
Als accountant het abonnement opzeggen voor de klant
Als accountant kun je het abonnement van je klant niet zelf opzeggen. Alleen de klant kan het abonnement stopzetten.
Heb je de klant aangemeld via Online Samenwerken en betaal jij de facturen? Dan wil je de facturatie misschien aanpassen. Stuur in dat geval een e-mail naar administratie@snelstart.nl om dit te regelen.
Het abonnement opzeggen bij overlijden
Is de persoon die het abonnement heeft aangevraagd overleden? Dan kan een contactpersoon het abonnement opzeggen. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@snelstart.nl met de volgende gegevens:
-
Een kopie van de overlijdensakte
-
Naam en telefoonnummer van de contactpersoon
-
Het relatienummer en/of het e-mailadres waarmee werd ingelogd
Gegevens wijzigen in plaats van opzeggen?
Het is ook mogelijk dat het abonnement gewoon doorloopt, maar dat alleen de gegevens aangepast moeten worden. Denk aan het wijzigen van naam, adres of het e-mailadres waarmee wordt ingelogd.
-
Kun je nog inloggen met het huidige e-mailadres en wachtwoord? Dan wijzig je de gegevens eenvoudig zelf via Mijn SnelStart.
-
Kun je niet meer inloggen? Dan kunnen wij het e-mailadres aanpassen. Meer informatie hierover lees je hier.
Was dit artikel nuttig?