Mijn abonnement gegevens inzien en/of wijzigen

In Mijn SnelStart kun je je abonnement gegevens inzien en wijzigen. In dit artikel lees je hier meer over.

 

1. Je abonnement gegevens inzien en/of wijzigen

In Mijn SnelStart kun je je abonnement gegevens inzien en wijzigen. Mijn SnelStart is een onderdeel van SnelStart Web (de online omgeving).

Ga naar onze website, www.snelstart.nl, en klik bovenin op Inloggen. Je wordt ingelogd in SnelStart Web. Klik rechtsboven op je naam en ga naar Mijn SnelStart. Hier zie je verschillende tegels staan. Per tegel kun je de gegevens inzien en eventueel wijzigen.  

Let op: Alleen de hoofdgebruiker van het SnelStart account kan gegevens wijzigen via Mijn SnelStart. Extra gebruikers kunnen de gegevens hier alleen inzien en niet wijzigen.

De tegel Contactgegevens

Op deze tegel staan je contactgegevens. Deze kun je wijzigen door te klikken op Wijzig. 
We vinden het belangrijk om je persoonlijk aan te spreken en je te kunnen bereiken met belangrijke informatie. Daarom vragen we je om je hele voornaam, achternaam, e-mailadres en telefoonnummer in te vullen.

De tegel Abonnement

Op deze tegel staat je huidige SnelStart pakket. Deze kun je upgraden of downgraden door te klikken op Wijzig. Een extra module kun je aanzetten bij Uitbreidingen. 

Upgraden
Je kunt je abonnement op elk moment upgraden. De upgrade gaat direct in.
Heb je een maandabonnement dan zal de verrekening hiervan op de eerste volgende factuur plaatsvinden.
Heb je een jaarabonnement dan ga je na de upgrade weer een nieuwe jaarabonnement aan. Dit jaarabonnement start op de 1e van de volgende maand.
Bijvoorbeeld: Je hebt een jaarabonnement van 1 december 2021 tot en met 30 november 2022. Op 22 maart 2022 doe je een upgrade. Hierdoor ga je een nieuw jaarabonnement aan welke start op 1 april 2022 tot en met 31 maart 2023. Je krijgt hiervan een nieuwe jaarfactuur.
De oude jaarfactuur die je al had betaald, wordt gecrediteerd voor het gedeelte dat je er geen gebruik meer van maakt. In dit voorbeeld is dat van 22 maart 2022 tot en met 30 november 2022. 

Downgraden
Je kunt je abonnement op elk moment downgraden. Je krijgt daarna een mail vanaf welk moment de downgrade in gaat.
Heb je een maandabonnement dan gaat de downgrade vanaf de 1e van de volgende maand in.
Bijvoorbeeld: Op 22 maart doe je een downgrade dan gaat dit op 1 april in. Heb je een jaarabonnement dan gaat de downgrade in na het eind van je contractdatum. 

Log opnieuw in vanaf het moment dat jouw wijziging ingaat. Na opnieuw inloggen kun je gebruik maken van de nieuwe functionaliteiten.

De tegel Betaalgegevens
Bij deze tegel kun je je betaalgegevens inzien en wijzigen. Klik op Wijzig en kies de gewenste betaalwijze (op rekening of automatisch incasso). Als je kiest voor Automatische incasso, dan moet je ook je IBAN rekeningnummer invullen en bij Op rekening is dit niet nodig.

Als je alleen je IBAN rekeningnummer wilt wijzigen voor de automatische incasso dan kan je dit ook doen door bovenstaande stappen te doorlopen.

De tegel laatste factuur

Op deze tegel zie je de gegevens van je laatste factuur. Door te klikken op Alle facturen kun je de gegevens van al je facturen zien. 

De tegel gebruikers

Hier zie je hoeveel actieve gebruikers je hebt. Je kunt vanaf hier ook een extra standaard gebruiker aanmaken. Lees hier meer informatie hierover. 

De tegel huidig verbruik

Hier zie je een overzicht van de extra verbruikskosten die je per maand kunt hebben. Dit gaat om extra online administraties en extra gebruikers. Lees hier meer over de verbruikskosten. 

De tegel Bètagroep

Hier kun je je als gebruiker aanmelden voor onze bètagroep. Lees hier wat dit inhoudt. 

De tegel Betaalgegevens en Factuuradres

Hier zie je informatie over je betaalgegevens. Standaard worden de facturen van SnelStart  verstuurd naar het e-mailadres waarmee je ook inlogt in SnelStart.
Wil je dit op een ander mailadres ontvangen? Klik dan in deze tegel op Wijzig en stel het juiste e-mailadres in. 

2. Het SnelStart abonnement opzeggen

Heb je een maandabonnement? Dan kun je maandelijks je abonnement opzeggen.
Als je dit voor de 15e van de maand aan ons doorgeeft zal het pakket nog voor nieuwe kalendermaand worden beëindigd. Geef je de opzegging na de 15e aan ons door dan zal de opzegging de maand daarna worden verwerkt.
Bijvoorbeeld: Op 13 maart geef je aan ons door dat je je abonnement wilt opzeggen, dan eindigt je abonnement op 31 maart.
Geef je je opzegging op 18 maart door dan eindigt je abonnement op 30 april.

Opzeggen kan schriftelijk door een mail te sturen naar: klantenservice@snelstart.nl.

Heb je een jaarabonnement?
Geef de opzegging dan maximaal 2 weken voor de einddatum van je abonnement aan ons door. 

Lees hier nog meer informatie over opzeggen bij SnelStart. 



Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee