Starten met de online administratie

Met al onze inPakketten kun je je administratie online plaatsen.

Altijd en overal toegang hebben tot je administratie? Je maakt hier gebruik van met SnelStart 12 in combinatie met de online administratie. Handig om (tegelijkertijd) met meerdere gebruikers te werken en voor het delen van de gegevens van je administratie met je accountant. Je gebruikt hiervoor een online licentie (SnelStart inStap t/m inZicht en Accountant).

Wat is belangrijk om te weten over de online administratie?
We kunnen ons voorstellen dat je veel vragen hebt over de online administratie. Daarom hebben we de meeste gestelde vragen voor je verzameld. Lees meer...


Je internetverbinding
Om in je online administratie te kunnen werken heb je een internetverbinding nodig. Wat zijn de specificaties voor je internetverbinding om goed in de cloud te kunnen werken? Lees meer...

De beveiliging van Windows 10
Voor het gebruik van internet zijn diverse beveiligingen ingebouwd in Windows en in je virusscanner of firewall. Het is belangrijk dat op je systeem poort 1433 is vrijgegeven voor het gebruik van je online administratie.

Windows 10 firewall openzetten voor online administratie
Firewall aanpassen voor het gebruik van SnelStart


Administratiebeheer
Uiteraard kun je alle administraties online handig beheren. Je kunt nieuwe administraties aanmaken, bestaande administraties online zetten en back-ups maken of terugzetten.

Een nieuwe online administratie aanmaken
Een bestaande administratie online zetten