Hieronder vind je alle informatie over de pakket- en verbruikskosten van SnelStart Polaris.
In SnelStart maken we onderscheid tussen twee soorten kosten: pakketkosten en verbruikskosten.
-
Pakketkosten zijn de vaste kosten voor het abonnement dat je bij SnelStart hebt. Deze betaal je elke maand.
-
Verbruikskosten komen daar eventueel bovenop. Dit zijn kosten voor extra online administraties of extra gebruikers.
Wil je weten wat je betaalt? In Mijn SnelStart vind je een duidelijk overzicht van je pakket- én verbruikskosten.
In dit artikel:
1. De pakketkosten
2. De verbruikskosten
1. De pakketkosten
Hieronder zie je een overzicht van onze pakketten en prijzen. Op onze website lees je meer over de inhoud hiervan. De prijzen zijn inclusief één gebruiker en één online administratie. Genoemde prijzen* zijn exclusief btw.
De pakketkosten worden per hele kalendermaand vooraf gefactureerd.
Bijvoorbeeld: Begin juni ontvang je de factuur voor de pakketkosten over de maand juni.
Onze producten:
- inOrde: €8,50 per maand
-
inStap: €14,50 per maand
-
inKaart: €20,50 per maand
-
inBalans: €37,50 per maand
-
inZicht: €51,50 per maand
-
inControle: op aanvraag
- Accountant: €47,50 per maand
- inHandel Shop: Prijs op aanvraag
- inHandel Voorraad: Prijs op aanvraag
- inHandel Logistiek: Prijs op aanvraag
De eerste 30 dagen gratis!
Kies je via onze website één van de bovenstaande pakketten? Dan krijg je de eerste 30 dagen gratis. In die periode kun je op je gemak kennismaken en het abonnement activeren. Doe je dat niet, dan stopt het vanzelf. Je zit nergens aan vast.
Extra producten:
- SnelStart bankieren: €7,50 per maand (€0,10 per transactie van en naar andere rekeningen dan die van jezelf)
- Kassa plus: €50 per maand
2. De verbruikskosten
Verbruikskosten worden achteraf in rekening gebracht. Dit zijn kosten die je betaalt bovenop je vaste pakket. Denk aan extra online administraties of extra gebruikers.
We berekenen deze kosten per maand. Daarbij kijken we hoeveel extra administraties en gebruikers er in die maand actief waren. Staat een extra gebruiker of administratie ook maar één dag aan? Dan rekenen we daarvoor de kosten van een hele maand.
Hoeveel bedragen de verbruikskosten?
De kosten voor een extra online administratie
Bij elk pakket mag je één administratie gratis online zetten. Zet je extra administraties online? Dan betaal je €3,25 per administratie per maand (exclusief btw).
De kosten voor een extra gebruiker
De kosten voor extra gebruikers wisselen per pakket. De kosten die hier genoemd worden zijn exclusief btw.
- inOrde: €2,25 per extra gebruiker
- inStap: €2,75 per extra gebruiker
- inKaart: €4,00 per extra gebruiker
- inBalans: €6,50 per extra gebruiker
- inZicht: €10,00 per extra gebruiker
- inControle: €13,00 per extra gebruiker
- Accountant: de eerste twee gebruikers zijn gratis, daarna zijn de kosten €6,00 per maand, per extra gebruiker.
Tip: Logt de extra gebruiker (tijdelijk) niet meer in? Zet de gebruiker dan op inactief of verwijder deze. Zolang de extra gebruiker op actief staat zullen hier, ongeacht of de gebruiker inlogt, verbruikskosten voor worden berekend. Klik hier voor meer informatie over extra gebruikers.
Probeer SnelStart 30 dagen gratis
Via onze website meld je je eenvoudig aan voor een proeflicentie. Je gebruikt SnelStart dan 30 dagen gratis en vrijblijvend. Daarbij is één online administratie inbegrepen.
Tijdens deze proefperiode kun je ook extra administraties of gebruikers toevoegen. Bevestig je na 30 dagen geen abonnement? Dan worden hiervoor geen kosten berekend.
Bevestig je wél je abonnement? Dan worden extra gebruikers en extra online administraties achteraf in rekening gebracht. We berekenen deze kosten per maand, ook als je de extra’s maar kort hebt gebruikt.
Let op: één online administratie en één hoofdgebruiker zijn altijd inbegrepen bij je pakket.
Was dit artikel nuttig?