1. SnelStart 12 Kennisplein
  2. Inkopen
  3. inControle (inkopen en backorder)

Werken met inControle

Met het pakket inControle kun je werken met uitgebreid voorraadbeheer. Dit houdt in dat de voorraad van je artikelen middels een automatisch proces (bestellingen) op aantal en financiële waarde kan worden bijgehouden.

Het pakket inControle kan alleen worden aangevraagd via een Regiokantoor en niet rechtstreeks bij SnelStart. Dit komt omdat het juist inrichten van de administratie van belang is om goed te werken met uitgebreid voorraadbeheer.
Klik hier voor meer informatie over de kosten en het aanvragen van het pakket inControle. 

Met het pakket inControle kun je vanuit SnelStart een bestelling maken en deze versturen naar je leverancier. De goederen die vervolgens worden geleverd kun je weer boeken waardoor de voorraad van je artikelen altijd up to date zijn. Wordt er maar een deel van je artikelen geleverd dan kan er een backorder worden gemaakt.
SnelStart kan ook automatisch besteladviezen maken waardoor je altijd weet of je iets moet bestellen bij je leverancier.

Je kunt in SnelStart Web niet werken met het pakket inControle.

Regiokantoren
Onze specialisten bij jou in de buurt staan klaar om jouw SnelStart-administratie soepel te laten draaien. Of je nu net start met SnelStart, een specifiek administratief vraagstuk hebt, factuursjablonen nodig hebt, of bedrijfsprocessen zoals order- en voorraadbeheer wilt automatiseren om handmatig werk te verminderen.
Plan nu een afspraak en bezoek één van onze regiokantoren in Assen of Barneveld.


De belangrijkste artikelen om met inControle te werken staan hier: