In SnelStart Polaris kun je een bankrekeningnummer toevoegen. In dit artikel lees je hoe dit werkt.
Als je een bankrekening toevoegt, kun je de bijbehorende bankafschriften toevoegen. Dat kan handmatig, via een bestand of automatisch met een bankkoppeling.
In dit artikel:
1. Een bankrekeningnummer toevoegen
1. Een bankrekeningnummer toevoegen
-
Open je administratie. Klik op het tabblad Bankieren.
-
Klik op het pijltje naar beneden naast de knop Nieuw en kies voor:
Met handmatige upload: als je afschriften handmatig wilt toevoegen of via een bestand wilt inlezen.
Met automatische bankkoppeling: als je direct een bankkoppeling met dit rekeningnummer wilt maken. - Je kunt ook eerst kiezen voor Met handmatige upload en later alsnog de bankkoppeling maken.
-
Vul de volgende velden in: Rekeninghouder, IBAN, BIC, Omschrijving en Grootboekrekening ( bijvoorbeeld dagboek bank 1100 Rekening-courant).
-
Klik vervolgens op Opslaan. De rekening wordt opgeslagen en staat in het overzicht.
Was dit artikel nuttig?