Backup

Een back-up maken van een online administratie

In SnelStart is het mogelijk om een back up van je online administratie te maken.

Ook van online administraties is het handig om een back up te maken. Mocht je een fout maken in de administratie dan kan je een back up terugzetten.

Daarnaast is het ook mogelijk om een herstelpunt terug te zetten. 

Back-up van een online administratie maken

Voor het maken van een online administratie volg je de onderstaande stappen.

  1. Ga naar tabblad Administratie en klik op de knop Administraties;
  2. Selecteer in de lijst de online administratie waarvan je een back-up wilt maken;
  3. Klik op de knop 'Back-up maken' en volg de stappen in de wizard;
SF000001998_afbeelding_001

4. Het informatievenster klik je weg met de knop 'Volgende';

5. Vul de naam in die je aan het back-up bestand wilt geven en klik op 'Volgende';

SF000001998_afbeelding_002

6. Controleer de gegevens en klik op 'Voltooien';

De back-up van de administratie wordt aangemaakt en online opgeslagen in de beschikbare opslag van je account. Online back-ups vind je via het tabblad Administratie en de knop 'Overzicht". Online back-ups kunt je altijd downloaden en lokaal op je computer opslaan.

SF000001998_afbeelding_003

 

Ik heb per ongeluk mijn online administratie verwijderd:
Wanneer een online administratie wordt verwijderd dan wordt er automatische een back up van de administratie gemaakt. 

 

Gerelateerde onderwerpen

Moet ik een back-up maken?

Een off-line back-up maken

Back-up terugzetten

Online back-up downloaden en opslaan