Het scherm administratiebeheer

Als je bent ingelogd in SnelStart 23 kom je uit in het scherm administratiebeheer. Hier staan allle administraties waar je toegang tot hebt.

In het scherm administratiebeheer zijn verschillende opties beschikbaar. In artikel lees je wat je allemaal kunt doen in dit scherm.,

De verschillende opties in het scherm administratiebeheer

Als je bent ingelogd in SnelStart dan kom je uit in het scherm Administratiebeheer. Hierin kun je verschillende dingen doen.

De blauwe knop Nieuw

Via de knop Nieuw kun je een nieuwe administratie aanmaken. Als je op deze knop klikt dan verschijnt het scherm Nieuwe administratie aanmaken. Hier vul je de naam van je administratie in en kies je voor Opslaan. Daarna verschijnt direct het scherm om je bedrijfsgegevens in te vullen, als deze zijn ingevuld dan klik je nogmaals op Opslaan. De administratie wordt aangemaakt en is zichtbaar in de lijst.

De drie puntjes achter de naam van je administratie

Als je op de drie puntjes achter de naam van je administratie klikt dan verschijnen er drie opties:

  • Openen in nieuw tabblad 
    De administratie wordt geopend in een nieuw tabblad
  • Naam Wijzigen
    Als je hier op klikt dan kun je de naam van je administratie wijzigen
  • Instellingen
    Als je hierop klikt dan kun je basisinstellingen van je administratie aanvullen of wijzigen zoals de bedrijfsnaam, KvK nummer, Btw-nummer etc.

Sortering

Bovenaan aan de rechterkant staat het kopje Sortering. Je kunt kiezen om de sortering Aflopend op Oplopend te gebruiken. Je kunt je sorteren op de volgende termen:

  • Eigenaar
    Eigenaar van de administratie
  • Laatst geopend
    De datum wanneer de administratie voor het laatst is geopend
  • Laatst geopend door
    De gebruiker die als laatste de administratie heeft geopend
  • Naam
    De naam van de administratie
  • Soort
    Een eigen administratie of die van een client 
  • Status
    De administratie is gereed voor gebruik

De drie puntjes rechtsboven

Door te klikken op de drie puntjes rechtsboven kun je kiezen voor Kies Kolommen. Via deze optie kun je kolommen (zoals Status, Soort, Eigenaar, Laatst geopend, Laatst geopend door) toevoegen of verwijderen uit de administratielijst.

Via de knop Ververs data wordt je administratielijst ververst.



Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee