Andere SnelStart gebruikers toegang geven tot de administratie in SnelStart 12

Vanaf het pakket inStap kun je andere SnelStart gebruikers (externe gebruikers) toegang geven tot jouw administratie. Hoe je dit doet, vind je in dit artikel.

Net als het geven van rechten aan je accountant is het ook mogelijk om andere SnelStart gebruikers (dus een ander SnelStart account) toegang te geven tot jouw administratie. Dit kan bij lokale, online of netwerkadministraties.

In SnelStart Web is het niet mogelijk om externe gebruikers rechten te geven.

Externe gebruiker toegang geven 

Open de gewenste administratie.  Ga naar Administratie → Rechten. Klik op Nieuw om een nieuwe gebruiker rechten te geven.
Vul het veld Type gebruiker in en vul in het veld Gebruiker het e-mailadres van de gebruiker in. Dit moet het e-mailadres zijn waarmee de gebruiker bij ons bekend is. Klik op Opslaan. 


SF000002024_afbeelding_001



Meer weten over dit onderwerp?
Klik hier om terug te gaan naar alles over administratiebeheer, of lees hier de veelgestelde vragen.


Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee