Met het pakket Accountant kun je er voor kiezen om (tijdelijk) in een ander SnelStart pakket te werken. In dit artikel leggen we uit hoe dit werkt.
Met het pakket Accountant kun je gebruik maken van alle functionaliteiten binnen SnelStart.
Je kunt er dan ook voor kiezen om tijdelijk te werken in een ander SnelStart pakket, bijvoorbeeld het pakket inStap of inKaart. Dit kan handig zijn omdat je dan kan zien welke functionaliteiten je klant bijvoorbeeld heeft met een lager pakket.
Tijdelijk in een ander SnelStart pakket werken
Er zijn twee manieren om dit in te stellen:
1. Instellen in SnelStart Web via Mijn SnelStart
Als je het pakket Accountant hebt dan kun je werken in SnelStart Web. Hierin kun je gemakkelijk instellen dat je (tijdelijk) wilt wijzigen van pakket.
- Ga naar onze website www.snelstart.nl.
- Klik rechtsboven op Inloggen en kies voor Ondernemers. Login met je SnelStart inloggegevens.
- Klik rechtsboven op je naam en kies voor Mijn SnelStart.
- Hier zie je Rechtsonder de optie Werk in dit pakket staan. Daar kun je de keuze maken voor het pakket waar je (tijdelijk) in wilt werken. Als je klaar bent met werken in dit pakket, dan kun je via dezelfde weg weer terug naar je huidige pakket.
Je kunt nu zowel in SnelStart 12 als in SnelStart Web met dit pakket werken.
2. Instellen in SnelStart 12 via licentiebeheer
Ga naar het beginscherm van SnelStart 12.
Klik op Administratie → Licenties. Selecteer hier het pakket waarin je wilt gaan werken en sluit het venster. Linksonder naast zie je nu staan in welk pakket je (tijdelijk) werkt. Door weer terug te gaan naar Licenties wordt je eigen pakket weer geactiveerd.
Belangrijk om te weten:
Een tijdelijke wijziging van pakket is niet van invloed op de abonnementsprijs.
Was dit artikel nuttig?