Integratie werkt niet meer na update

Je administratie kan worden gekoppeld met andere software d.m.v. Integratie (voorheen Gateway). Het kan voorkomen dat de koppeling niet meer werkt na een update in combinatie met de automatische update versie van SnelStart.

Mijn koppeling werkt niet meer in combinatie met de automatische update versie, wat nu?

Voor het gebruik van Integratie adviseren wij in principe altijd gebruik te maken van de geavanceerde versie. Daarmee zal de koppeling het beste werken.
Heb je nu de eenvoudige versie? Dan moet deze eerst verwijderd worden vanuit het configuratiescherm op je computer. Daarna kun je de geavanceerde versie downloaden (Systeembeheerder of liever zelf updaten? Download SnelStart 12.XX) vanaf onze website downloaden en installeren. SnelStart werkt dan weer naar behoren.

Wil je toch graag met de automatische update blijven werken?

Het kan voorkomen dat je met de automatische update versie goed kan werken in combinatie met Integratie. Echter is het zo dat wij dan geen ondersteuning kunnen bieden voor de Integratie.

Wat er kan gebeuren in combinatie met de automatische update versie is dat de koppeling stopt met werken. Wat je kunt doen om dat op te lossen is bovenstaande stappen uitvoeren door SnelStart te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan kun je ook weer voor de automatische update kiezen en als het dan weer stopt met werken herhaal je de stappen steeds.


Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee