1. Overig
  2. Algemene informatie

De veiligheid van SnelStart

In dit artikel lees je informatie over onze veiligheid.

Zeker veilig

SnelStart vindt het erg belangrijk dat gegevens veilig worden bewaard. Wij hebben een speciale pagina gemaakt waarop wij alles vertellen over onze veiligheid. Klik hier om naar onze Zeker veilig pagina te gaan. 

Wil je weten wie er allemaal toegang hebben tot jouw online administratie? Dat lees je hieronder:

  1. De klant nadat deze de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevuld.

  2. De tweede mogelijkheid is dat een probleem van de klant zodanig complex is dat er door een team van specialisten naar gekeken moet worden. In dat geval dient de klant ondubbelzinnig en schriftelijk toestemming te geven om een kopie van de database lokaal op te slaan en ter beschikking te stellen van het team van specialisten.
    Op het moment dat de case is afgehandeld wordt de klant (schriftelijk/per E-mail) geïnformeerd en de database verwijderd.

  3. Derde mogelijkheid: In het geval dat er wordt gekozen om online samen te werken met een accountant, heeft de accountant ook toegang tot de administratie. Deze toegang wordt expliciet door de klant verleend of ingetrokken en is dus niet standaard aanwezig.

  4. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat je als klant van SnelStart binnen je eigen organisatie zelf andere mensen aan je administratie toevoegt als gebruiker. In dat geval bepaal je zelf welke rechten je aan deze gebruikers toekent.

  5. Tenslotte kun je als gebruiker van SnelStart andere SnelStart gebruikers van buiten je organisatie toegang verlenen tot je administratie. Ook in dat geval bepaal je zelf welke rechten er worden verleend.

Voorbeeld: Een penningmeester van een vereniging gebruikt SnelStart. Een van de leden van de kascontrolecommissie heeft voor zijn eigen bedrijf ook een SnelStart account. In dat geval kun je het kascontrole lid gratis toegang verstrekken tot de verenigingsadministratie.




Was dit artikel nuttig?

Kcc-ja Kcc-nee