In dit stappenplan geven we meer informatie over onderstaande foutmelding.
Wij bieden hierop geen ondersteuning. Wij adviseren om dit door een systeembeheerder te laten doen. Klik hier voor meer informatie.
Verbinding maken met de poorten 443 en 1433
Het kan zijn dat je bij het openen van een online administratie onderstaande foutmelding krijgt:
Oorzaak 1: Het kan zijn dat je PC niet via het gebruikelijke netwerk contact probeert te maken met de server maar bijvoorbeeld via een hotspot of verbinding vanaf een (aangesloten) mobiele telefoon. Ontkoppel deze verbinding en controleer of het nu wel lukt de administratie te openen.
Oorzaak 2: Om met een online administratie te kunnen werken is het noodzakelijk dat SnelStart verbinding kan maken met de volgende poorten:
-
poort 443 naar ws.snelstart.nl
-
poort 1433 naar *.database.windows.net
Als bovenstaande melding naar boven komt is het niet mogelijk om verbinding te maken met deze poorten. Zorg ervoor dat de poorten 1433 en 443 in je firewall worden vrijgegeven voor communicatie met de online administratie.
Was dit artikel nuttig?