Standaard e-mailtekst aanpassen en/of bijlage toevoegen in SnelStart 12

In SnelStart 12 kun je vanaf inStap een standaard e-mailtekst en een bijlage toevoegen. Hoe je dit doet, vind je in dit artikel.

Je kunt tijdens het mailen van een order of factuur het e-mailbericht aanpassen en een bijlage toevoegen. Je kunt dit ook standaard instellen, dan wordt dit met elk e-mailbericht waarbij het sjabloon wordt gebruikt meegenomen.

Standaard e-mailbericht aanpassen en/of bijlage toevoegen

Ga naar het tabblad Facturen en klik op Verkoopsjablonen. Selecteer links in het rijtje het sjabloon waarbij je het e-mailbericht wilt aanpassen of een bijlage wilt toevoegen. Selecteer rechts in het veld opmaak de opmaak waarbij je het e-mailbericht wilt aanpassen en/of bijlage wilt toevoegen. Wanneer je dit bijvoorbeeld bij de facturen wilt doen dan moet je kiezen voor de opmaak verkoopfactuur. Selecteer in dat geval verkoopfacturen en klik op E-mailbericht (rechts naar opmaak). Je komt in het venster van het e-mailbericht. Hier is het mogelijk om de e-mailtekst aan te passen en/of een bijlage toe te voegen. 

 


Meer weten over dit onderwerp?
Klik hier om terug te gaan naar alles over verkopen, of lees hier de veelgestelde vragen.