Als je als accountant van je klant toegang hebt gekregen tot de online administratie van je klant dan kun je van deze administratie een back-up te maken.
Heb je als accountant rechten in de administratie van een klant dan kun je een back up van die administratie maken. De voorwaarden hiervoor zijn:
-
Je werkt met het pakket SnelStart Accountant.
-
Je hebt als administratie- of accountantskantoor toegang gekregen tot de administratie (dus niet als externe gebruiker).
Na het maken van de back-up wordt het bestand opgeslagen onder de knop Overzicht van je eigen account. De administratie wordt automatisch vrijgegeven. Hierdoor is het altijd mogelijk om het bestand weer terug te zetten en te openen.
De back-up van de cliëntadministratie maken
Ga naar het tabblad Administratie → Administraties. Selecteer de cliëntadministratie waarvan je een back-up wilt maken en klik op de knop Back-up maken.
Klik het eerste scherm van de wizard weg met de knop Volgende en geef de back-up een naam of behoud de voorgestelde naam voor de back-up.
Klik op Volgende en controleer of alles juist is ingevuld en klik op Voltooien.
Was dit artikel nuttig?