Backup

Een online back-up downloaden en opslaan

Omschrijving

Met SnelStart 12 en een online licentie (SnelStart inStap t/m inZicht en Accountant) beheert u uw administraties eenvoudig online. Net als voor off-line administraties is het verstandig om regelmatig back-ups te maken. Deze back-ups worden in uw online omgeving opgeslagen, maar u kunt deze ook downloaden naar uw lokale computer. Dit doet u als volgt:

Uitleg

Een online back-up downloaden en opslaan

  1. Open SnelStart en log in als SnelStartID met beheerdersrechten;
  2. Ga naar het tabblad Administratie en klik op de knop 'Overzicht';
  3. Selecteer het back-upbestand dat u wilt downloaden;
  4. Klik op de knop 'Download';
image-1

5. Ga in het navigatievenster naar de map waarin u de backup wilt opslaan;

6. Klik op de knop 'Opslaan';

De gekozen back-up wordt nu opgeslagen in de map die u heeft aangegeven.

Gerelateerde onderwerpen

Back-up van een online administratie maken

Back-up terugzetten

Online back-up verwijderen